انواع شومیز زنانه ساده و مجلسی: بخوانید و آشنا شوید

تبلیغات

انواع شومیز زنانه ساده و مجلسی: بخوانید و آشنا شوید

این شومیز ها دکمه دار، یقه دار و جیب دارند که به صورت تنهایی هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل شومیز در قسمت سرشانه برش داشته و سرشانه ی لختی دارد. آستین شومیز عمده با سرشانه لخت، هم به صورت سه ربع و هم به صورت آستین بلند تولید می شوند. این شومیز حالت مجلسی دارد و بیشترین کاربردش برای استفاده در انواع مهمانی هاست.

معمولا برای خرید به صورت اینترنتی، خریداران علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالا، به دنبال فروشگاه ها و تولید هایی معتبر اند تا در زمان پرداخت و خرید اطمینان داشته و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهند و از خرید و دریافت و کیفیت محصولات خریداری شده خیالی راحت داشته باشند. چرا که در صورت خرید از بسیاری از فروشگاه ها و تولیدی های آنلاین، امکان پایین بودن کیفیت و یا ایرادات محصولات وجود دارد. اما جزیره فیروزی از تیم پشتیبانی و ناظران کیفیت قوی برخوردار است. همچنین برای خرید از این فروشگاه می توانید خرید خود را براساس بودجه  خود مدیریت کنید. در واقع از این فروشگاه با تمامی بودجه ها می توان شومیز عمده خریداری کرد. پشتیبانی قوی این فروشگاه، در کنار ارائه ی محصول با کیفیت و قیمت مناسب، امکان مرجوع و تعویض شومیزها را به هر دلیلی مثل ارسال اشتباه، انتخاب اشتباه خریدار، خرابی و یا پارگی لباس یا بسته بندی و …

ست شومیز با ساپورت: برای ست شومیز با ساپورت با از شومیز های تقریبا بلند استفاده کرد و شومیز های کوتاه برای ست شدن با ساپورت ها مناسب نیستند. نکته ی دیگر اینکه تنها شومیزهای جلو بسته را می توان با ساپورت ست کرد. بنابراین شومیز های اسپرت مناسب نیستند. ست شومیز با دامن میدی: این مدل از دامن ها قدی تا حدود ساق پا داشته و حالت فون و کلوش دارند. برای ست شومیز با این مدل دامن ها، بهتر است از شومیز های نیمه مجلسی استفاده شود.

شومیز عمده در بسته بندی هایی از پیش تعیین شده و مشخص برای فروش و ارسال به تمامی فروشگاه ها و فروشنده های لباس های زنانه و مانتو، آماده می شوند. در کل امروزه بسیاری از فروشندگان و فروشگاه های لباس برای کاهش بسیاری از هزینه ها و حذف واسطه ها ترجیحشان بر خرید عمده، آن هم به صورت آنلاین و اینترنتی و بدون حضور در فروشگاه ها می باشد.

برای خریداران فراهم آورده است. فروشگاه ما برای کسب رضایت شما خریداران محترم، از درگاه های پرداختی مختلف برخوردار است تا تمامی خریداران به توجه به حساب و سلیقه خود پرداخت هزینه ها را انجام دهند. وب سایت جزیره فیروزی امکان پخش شومیز عمده را فراهم آورده است و از این طریق توانسته است واسطه ها را حذف کند. حذف واسطه ها موجب می شود تا شومیز عمده مورد نظرتان ارزان تر و به راحتی به صورت اینترنتی تهیه کنید و در کمترین زمان، شومیز ها را در فروشگاهتان و یا محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

باید توجه داشته باشید که این قیمت مناسب، به منزله کیفیت پایین نیست، بلکه تمامی شومیزها در این فروشگاه با بالاترین میزان کیفیت و به منظور جلب رضایت شما با کمترین قیمت در بسته بندی های مشخص و تعیین شده به فروش می رسند. خرید شومیز عمده بصورت اینترنتی در کنار مواردی که گفته شد موجب صرفه جویی در زمان، هزینه و … می باشد که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. وب سایت جزیره فیروزی یک فروشگاه و منبع معتبر برای خرید شومیز عمده می باشد.

یکی دیگر از ویژگی شومیز ها این است که تمامی مدل های شومیزها حالتی آزاد و گشاد دارند، به همین جهت در تمامی فصول به راحتی قابل استفاده اند و در کنار زیبایی احساس راحتی را ایجاد می کنند. هم چنین برای تمامی سایز ها، چه خانم هایی که دارای اندامی لاغر هستند و چه خانم هایی که از اندام درشتی برخوردارند می توانند به راحتی از انواع شومیز ها استفاده کنند. این نوع شومیز، آستین گشادی دارد و در قسمت مچ تنگ می شود.




برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.